Upptäck Elie Saab

Har suttit nu på förmiddagen och botaniserat bland kreationerna i Elie Saabs senaste kollektion. Mmm, vad mycket snyggt det finns. Något för alla tillfällen, faktiskt.

Elie Saab

Elie Saab
Elie Saab

Favoriten är den blågröna jobb-outfiten ovan till vänster. Både strikt och drömskt fladdrande. Skulle inte heller tacka nej till att ha den gröna blommiga klänningen (bildsektionen i mitten) på någon av sommarens utflykter. Partyklänningarna är ju bara helt klockrena med sina härliga rosetter!

Bilder från style.com




Comments
Posted by: Emma

"På festen"-klänningen längst ner till höger vill jag mer än gärna ha! /Emma

2008-04-12 @ 12:49:02
URL: http://systrarofsweden.blogg.se
Posted by: Anna

Alltså gumman....vad brukar du gå på för picknickar egentligen??! Jag har svårt att få ihop ekvationen klackisar och snygg designerkortkort med cykel, gräsfläckar, halvljummet vin och mackor med god kladdig gegga i! Hihi! ;) Fast iofs...är det någon som kan så är det ju du!

När ni flyttar till fiiiiina flygeln räknar jag starkt med pyssliga inbjudningar till sommarljumma cocktail-partyn i trädgården...och då väljer jag att ha på mig den gröna eller vit/lila bland mittenbilderna!

Tjingeling och kram

2008-04-14 @ 09:24:34

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback