Verdammte Scheiße Seppelfricke!

Nu har jag gräddat min lasagne sen klockan åtta och den är fortfarande inte klar. Det enda jag åstadkommit är bröstsmärtor och ett diffust illamående, allt på grund av den fina tyska gasugnen Seppelfricke (åh, bara namnet andas kvalitet!).

Den där jäkla ugnen vill ju inte bli mer än ljummen. Gick över till en granne och bad om hjälp, men hon förstod inte heller hur den funkade. Tack och lov var hon en vänlig själ, så nu har hon förbarmat sig över min lasagne och ska grädda den i sin ugn. Om sisådär 20 minuter får jag äntligen äta. Där sprack mina planer om en tidig kväll...

Det är ganska kul att gå in på Seppelfrickes hemsida och lyssna på deras reklamjingel.



Comments
Posted by: Emma

Ibland blir det inte som man har tänkt sig! /Emma

2008-04-07 @ 21:43:41
URL: http://systrarofsweden.blogg.se

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback