Hur låter din?

Okej, det här inlägget är inget för tekniknördar eller normalbegåvade, ni kommer nämligen att tokdissa mig. Men det hände en lustig grej precis.

I min lilla myshörna här på nedervåningen har jag en soffa. Där brukar jag sitta med datorn, och så har jag några högtalare som jag kopplar in ibland för att lyssna på radio. Nu låg sladden, den som man stoppar in i datorn, utslängd på ovan nämnda soffa.

Intet ont anande skulle jag sätta mig i soffan. Å jag satte mig, utan att se efter VAR jag satte mig, å satte mig RAKT PÅ (nej, ingen humla) högtalarsladden. Döm om min förvåning när det lät ur högtalarna.

Okej, jag ska inte komma här och påstå att det uppstod någon ljuv musik från min röv, men den producerade ändå ett ljud. Nu ska jag ägna förmiddagen åt att göra vetenskapliga experiment och ta reda på om olika kroppsdelar resulterar i olika ljud.



Comments

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback