Älskade kisse

Måste bara lägga in en bild på världens mysigaste kisse. Nils blir fem i april, kan inte förstå att jag redan har haft honom så länge. En klyscha, men det är som om det var i går han var en liten kattunge. Jag längtar så tills vi flyttar till huset och Nils får bli utekatt. Jag ser en massa drömscener framför mig... Nils jagar flugor. Nils ligger i gräset och njuter av solen. Nils hjälper mig i trädgårdslandet. Usch, det är kanske fånigt, men jag tror att han kommer att bli så lycklig, och gör mig så lycklig! Ända sedan han kom hem till mig har jag hoppats på att en dag kunna låta honom bli utekatt - och nu blir det verklighet.

Nils
Nils på sin mysiga fårskinnsfäll

Sen följer det väl en del andra konsekvenser när en kisse blir utekatt. Slagsmål med andra katter. Grannar som kanske blir arga på honom. Farliga bilar. Och inte minst, jag och Kärleken får nog räkna med en och annan råtta och fågelunge på tröskeln...



Comments

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback