Armarna uppåt sträck!

Jodå, det blev lite morgongymnastik i alla fall. 25 minuter yoga plus konditionsträning i form av Våldsamt bortviftande av nyfiken katt. HUR kan det komma sig att kräket ligger och latar sig non-stop, men så fort jag ska göra nåt vettigt kommer han och ska antinga gosa eller attack-busa???

Nåväl, jag är harmonisk till sinnet.
yoga, multi
Om någon undrar ser det ut precis så här när jag yogar. Ställningen längst ner till höger är min favorit, jag känner mig så underbart stärkt av den!



Comments
Posted by: ella

typiskt katter ;)mina e likadana...annars e dom minsan lata men inte när man behöver va själlv hehe.hm..så där skulle ej ja kunna göra..iaf ett par av bilderna.ha en fin dag=)

2008-02-19 @ 07:51:44
URL: http://ellisgirl.blogg.se

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback