Duktig

Sista delen av kvällen gick åt till att städa och diska. Härligt! Känner mig som en helt ny människa nu. Har dock inte packat inför resan till Linköping i morgon. Måste nog inte lämna Hjorthagen förrän 9.30, så jag ska väl hinna med det i morgon bitti. Om jag bara visste vad jag skulle ha på mig på kvällen, jag och Anna ska ju på melodifestivalen.

Inte för att det är himla noga vad man har på sig för det, men man vill ju vara lite fin i alla fall. Stod och provade kläder framför spegeln tidigare i dag, men allt bara hängde och såg slafsigt ut. Visst, blev väl inte bättre av att jag legat sjuk i tre dagar och såg ut som ett lik, men oavsett det kändes det ändå inte bra.

Favvo-skorna ligger i en påse på jobbet med trasig sula. Sen har jag inte tvättat på fem (5!) veckor. Det börjar faktiskt bli lite tunt i garderoben.

Well, jag ska sova på saken och förhoppnigsvis komma på något.

Hoppas i alla fall att jag kan sova. Det blåser ju en del och precis utanför sovrumsfönstret står en flaggstång och smattrar i vinden. Fruktansvärt irriterande faktiskt...



Comments

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback