Har jag också ADHD?

Nej, det tro jag väl egentligen inte, men man kan ju undra när man läser den här artikeln http://www.svd.se/nyheter/idagsidan/psykologi/artikel_895533.svd

My God! Ni skulle se hur jag har det ibland. Håller på att flytta från en trea som jag i ett års tid utnyttjat som en tvåa, där det största sovrummet varit mitt "skräprum". Det fanns planer för en gigantisk walk in closet, men jag kom aldrig så långt. Isället fick det fungera som nåt slags förråd, och tro mig, det hände då och då att jag slängde in ett och annat där när jag var tvungen att snabbstäda. Vem har inte nån gång haft disk som har möglat? Eller kommit hem efter jobbet och varit så trött att man inte orkat packa ur matkassen, utan bara ställt in hela rubbet med påse och allt direkt i kylskåpet? Välkommen hem till mig och vada i kattsand!

Jag gillar också att ha det nystädat och fräscht. En gång i veckan brukar jag faktiskt städa nästan nitiskt noga, men däremellan... Couldn't care less.

Hoppas jag bättrar mig tills jag blir sambo...




Comments

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback