Hemmafruvarning?

Jag har grymma cravings för en riktigt snygg gasspis.

Just nu bor jag tillfälligt i en liten möblerad tvåa, innan jag och Kärleken flyttar in i huset. I lägenheten finns en gasspis, och det är faktiskt första gången jag använder en sådan. Och jag bara älskar det! Men den är ju inte av den snygga sorten, istället suktar jag efter den här...

image7
...en gräddvit AGA Classic, eller varför inte...

image8
...denna? En spis för en kung! Lacanches "Chambertin".

image9
Ytterligare en fransos. La Cornues "Château 120".


image10
Ett kök jag bara älskar, i all sin enkelhet!

Konstigt, men jag minns faktiskt inte vad det är för spis i huset. Men vi ska dit på söndag och skriva på kontrakt och då ska jag kolla upp det + dagsaktuellt skick på trädgården.




Comments

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback