Inspiration

Ligger hemma och är sjuk i dag också, men det känns som om jag är på bättringsvägen nu. Har ägnat förmiddagen åt att jobba lite, läsa bloggar och sitta och dregla över snygga lägenheter på Hemnet.

Jag är egentligen en hopplös Shabby Chic-tjej med dragning åt svulstiga, barocka slottsinredningar. Men snart blir jag sambo med en minimalist, och nu försöker jag hitta inredningar som på något sätt kombinerar de båda stilarna.

Hittade några bilder på Hemnet som jag gillade (undrar om Han gör det också??)

Hemnet, Kungsholmen (2)Hemnet, Kungsholmen (1)Hemnet_stureplan
Överst två bilder från ett vardagsrum på Kungsholmen, längst ner en helt fantastisk lägenhet vid Stureplan.

Nu börjar Grön glädje  på ettan, härligt norskt trädgårdsprogram. Måste se.



Comments
Posted by: zalina

tack för att du tyckte till! Wow vilken lägenhet du hitta bilder på! tänk om man kunde bo sådär!!! :) ha en trevlig helg

2008-02-22 @ 12:49:42
URL: http://zalinakarlsson.blogg.se
Posted by: zalina

va e en ipod? haha en mp3 spelare typ eller? haha jag e SÅ EFTER!! :) ha en underbar helg

2008-02-22 @ 13:00:03
URL: http://zalinakarlsson.blogg.se

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback