På benen!

Wow! Jag klarar att stå upp. Jag har duschat. Satt på mig rena kläder.Jag har till och med varit och handlat. Nu du flunsan är det inte mycket kvar av dig!

Har knappt ätit nåt de senaste dagarna, så jag kände mig en aning utmärglad. Gick förbi pizzerian, och tro mig - jag gillar inte köpe-pizza, men det kändes som om min kropp var i desperat behov av att fylla på sina fettdepåer efter denna svältperiod. Men det var så många läskiga människor utanför pizzerian, så jag vågade inte gå in. Köpte massa skräp på Konsum istället. Håll i er nu, en Snickers, sån där crunchy-müsli med massor av socker, en Risi Frutti, en smoothie och vitt bröd. Sånt där har jag nog inte handlat de senaste tio åren

Jag
Bildebevis: Nästan frisk!



Comments

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback