På väg...

Sitter på tåget på väg till Linköping nu. Kände mig förvånansvärt pigg när jag vaknade i morse vid åtta och hann faktiskt sitta ner och äta frukost. Kändes otroligt skönt att få sminka sig och piffa till håret igen efter att ha legat sjuk så många dagar. Men det verkar faktiskt som om sjukdagarna utan smink har gjort underverk för hyn. Kanske ska pröva att vara osminkad fler gånger ;-)

x2000

I väskan ligger en enda outfit för kvällen, som inte är använd på ett år ungefär. Hmm... Hoppas jag fortfarande gillar den. Det är en klänning, gräddvit i botten med bruna och orange detaljer. Ett lite halv-psykelediskt 70-talsmönster, skulle man kunna säga. Och så har jag med mig mina näst bästa skor. Ett par vita med mockadetaljer och en hög, brun, tjock klack. Utlovar bilder från kvällen!



Comments

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback