Stilikoner

Nu är det snart mars, och jag tror att det är fler än jag som börjar fundera över vår- och sommargarderoben. Såklart alltid kul att spana in trenderna, men jag har valt ut några stilikoner som jag ska försöka ha i åtanke när jag shoppar.

kennedy

carrie

Hepburn

Amanda, 2

Amanda_1
Jackie Kennedy, Sarah Jessica Parker, Audrey Hepbrun och Becki Newton

Jag tänker mig skräddade klänningar, dräkter, tajta pennkjolar, blusar, små, söta handskar och skor med skyhöga klackar på jobbet. Personliga, roliga tröjor, tajta, lite kortare jeans alternativt 70-talsbrallor till vardags. Jag hoppas kunna vänja mig av med att alltid gå i klackar och kanske få på mig ett par snygga ballreinas eller sneakers nån gång då och då.

Har förstått att blommigt ska vara inne den här säsongen. Nå, jag vänjer mig säkert och har snart några varianter på temat i garderoben.



Comments
Posted by: jennifer

Audrey Hepbrun är verkligen en stilikon :)

2008-02-22 @ 18:00:39
URL: http://jenniferholmgren.blogg.se

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback