10 kilo...

Nu är hantlarna äntligen inhandlade. Det var en riktig pärs att bära hem dem!

Hade tänkt köpa två stycken set á 4 kilo, men de fanns inte på Intersport. Istället kunde man välja mellan mesiga en- och två-kilosvarianter, eller stadiga 10- och 20-kilosklossar. Jag valde 10-kilossetet. Jag gillar att man kan justera vikten själv, men tyvärr följde det bara med en stång så det går bara att träna en arm i taget.

Nu ska jag pusta ut en stund, laga mat och käka innan jag ger mig på dagens motionspass.

PS. Jag lyckades åka ner på stan utan att sminka mig. Duktiga jag!



Comments
Posted by: stephie

ok, bra men det går absolut att ändra. Men vi får se hur många det blir som är med och tävlar. just nu är det du och en till så det är 50% att det blir du som får headern;P

2008-03-09 @ 15:40:41
URL: http://stephiesmode.blogg.se

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback