Shoppingglädje

Åh vad jag älskar den här stan! Det är ju helt underbart att få shoppa till klockan sju på en lördag. Så ska det vara. Fick med mig nästan allt på inköpslistan hem, dock inga hantlar. Kanske drar ner på stan igen i morgon och kollar om jag hittar några.

Jag har ju inte skaffat mig något gymkort här än, så jag försöker hålla mig i form på motionscykeln i vardagsrummet. Med ett par hantlar har jag ju nästan ett eget hemma-gym.

Det här shoppade jag i dag:

Nyshoppat
B-vitaminer
Protein-tillskott
Ansiktskräm, Vichy Myokine
Dove hudkräm, Silk Glow
Isadora Boost Up mascara - den är superbra, kan verkligen rekommendera! 139:- på Åhléns.
Underlagskräm från Lancôme, Photogenic Lumessence. Det jag använt de senaste tre åren har de tagit ur sortimentet nu. Hoppas den här är lika bra!
Rouge från Maybelline
En fotfil - nu ska jag få fina fötter!

Nyshoppat
Vit blus med ljusbeige ränder, H&M, 149:-
Trähalsband, H&M, 59,50:-

Blusen och halsbandet ska jag ha till min bruna kostym och de nya skorna från Zara. På måndag kanske? Så har jag en anledning att längta till jobbet...



Comments

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback