På resande fot

Har jobbat i Linköping i dag. Riktigt roligt faktiskt att komma tillbaka och träffa alla "gamla" kollegor. Hade ett möte mellan 10-12, men dök upp redan vid åtta och passade på att stanna hela dagen. Avslutade vistelsen med en fika på stan tillsammans med Sofia, som faktiskt ska börja jobba på samma företag! Visserligen inte samma enhet eller i samma stad - men ändock. Jag ser oss redan som kollegor. Kul!

Men ska man vara i Linköping vid åtta på morgonen går tåget från Stockholm 06.20. Det innebär att jag måste lämna hemmet 05.30... Ruskigt tidigt. Och i morgon blir det ännu värre. Då ska jag till Göteborg, och det tåget går från centralen klockan sex. Så tidigt går det inga bussar hemifrån mig, så det blir väl en morgontaxi. Vågar inte tänka på hur trött jag kommer vara i morgon kväll...

Men kul att åka till Göteborg! Ska gå in i ett nytt projekt som kommer bli spännande att sätta tänderna i. Sitter på tåget nu och ska ägna de här timmarna åt att läsa på lite.



Comments
Posted by: Lena

Det var tidigt! ha en fortsatt fin dag :)

2008-11-19 @ 13:35:07
URL: http://lenakald.blogg.se/

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback