Uppdatering

Har varit en bra helg. Sov hela fredagkvällen, som sig bör. Det är då jag tar igen all missad sömn från veckan som gått. Lördagen gick åt till att träna, handla, äta mumsig mat och mysa med älsklingen. I dag har jag promenerat, storstädat och gymmat hemma på golvet med hantlarna.

Resten av kvällen ska jag öva på att göra fransk manikyr på mig själv. Testade i går, och det blev helt okej, men efter en dags städande är det mesta bortskavt, och det är inte snyggt. Det gäller att få till linjen snyggt och att inte lägga ett alltför tjockt lager. Det får liksom inte se ut som om man har måglat naglarna med Tipp-Ex.




Comments
Posted by: Elin

visst är hon underbar wendy? :)

hur blev du ditlockad till konserten då?

jag har följt henne så länge nu att jag måste nog tillhöra den stadiga delen av hennes fanbase :)

2008-11-02 @ 20:28:03
URL: http://elinbjorklund.blogg.se/
Posted by: Frida

Dags för uppdatering Linn ;)

2008-11-04 @ 21:29:04
URL: http://fashionvision.blogg.se/

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback