De klacklösa

Victoria Beckhams skyhöga klacklösa entré har gett precis så mycket publicitet som Posh säkert önskade. De svindyra 22 000 konors-dojorna är inte bara på fashionistornas läppar, var och varannan låter sig förfasasa över otyget att göra en platåsko utan klack.

Förutom den sko som fru Beckham bar (som jag tycker liknar någon slags strumpa), visade Antonio Berardi också denna under modeveckan i Paris:



Marc Jacobs går inte så långt som till att ta bort klacken, däremot placeras den annorlunda:



Ska jag vara  helt ärligt tror jag faktiskt att Berardis sko är lättare att gå i.

När kommer billiga kopior av dessa till Din Sko? Jag åker till USA på lördag, hittar jag nåt sånt här crazy till ett schysst pris tar jag med dem hem. Bara för skojs skull.



Comments

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback