Nytt hemmakontor

På övervåningen har jag ett skrivbord som till största delen fått agera avlastningsyta. En bortglömd plats, på sin höjd förknippad med att betala räkningar.

Före
Före: Ett rörigt skrivbord, en kruka som av någon mystisk anledning fyllts med böcker som inte fått plats någon annanstans. En gammal dörrkrans på lut mot väggen.

Så tog jag äntligen tag i det. Rensade, städade, organiserade och slängde. Åkte till Ikea och köpte det jag tyckte jag behövde för att få ordning och reda i livet.

Efter
Efter: En plats där jag äntligen trivs!
Helmer lådhurts, 299:-
Ekarp lampfot, 99:-
Ekås lampskärm, 99:-
Stor orkidé, 129:-
Kudde + kuddfodral Felicia, 39+59:-
Filt Avline Snurr, specialpris i fyndhörnan: 175:-
Vit korg Agen för tidningar och böcker, 79:-
Glasskål fylld med valnötter och torkade aprikoser, 60:- på Myrorna
I hurtsen finns också en massa smarta grejer från Granit




Comments
Posted by: Anna

Åhhh guuud vad fint vännen! Det där måste väl till och med sambon din gilla!?

2009-09-03 @ 11:59:16
Posted by: em

fint det blev!

2009-09-13 @ 10:37:10
URL: http://textfoto.blogg.se/

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback