Uppdatering

Födelsedagen var helt fantastiskt rolig, tack vare alla snälla vänner som förgyllde min dag. Jag, Anna och Ann-Sofi partajade hela natten och jag kom hem nån gång kring sex, halvsju på lördagmorgonen.

Fick fina presenter av Anna, chefen och fd. chefen. Finaste presenten var kanske komplimangen jag fick av Anna (fritt citerat):

- Om nån annan hade sagt "jag ska ha på mig en tajt jeanskjol, en leopardmönstrad lite genomskinlig blus med knyt i halsen, en guldglittrande kofta, röda lackskor i reptilimitation med gulddetaljer och så ett armband med rosor på" , så hade man tänkt att det där kommer se för jäkligt ut. Men du passar ju i det!

Det är en sån där komplimang som jag kommer spara i hjärtat och ta fram nån gång när det känns lite jobbigt.



Comments

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback