En himmelsk färd genom dagen

Rubriken till trots - jag har kämpat i dag. Hade (har) en del jobb att göra, och tänkte att jag skulle klara av det redan under den första lediga dagen för att kunna njuta av de återstående tre. Har fokuserat på att rensa bland inkommande mail. Startade med 243 mail i inkorgen och slutade med - noll.

Första åren jag jobbade avslutade jag varje dag med att gå igenom samtliga mail i inkorgen, besvara och sortera tills den var tömd. Sen hände nåt, och mängden mail växte till en ogreppbar flod. Men nu har jag en bra utgångspunkt, kanske, kanske klarar jag av att hålla undan i brevlådan från och med nu?

Klar blir man aldrig, men gör väl några timmars jobb i morgon. Annars hoppas jag på att få avsluta måleriprojektet som jag påbörjade förra helgen, shoppa present till lillebror som fyllt år och bara gå hemma och pyssla. Det är oslagbart!

Home Sweet Home

Bilden lånad från http://blog.rootshell.be/



Comments
Posted by: Fröken Fräken

Pust! Du var en populär person att skicka e-post till på jobbet! Jag skulle bli alldeles matt...

Javisst, gå hemma och pyssla, det är finfint det!! Nu har jag börjat måla på mitt skåp, men varför tar färg så lång tid på sig att torka..?

2009-05-22 @ 17:13:43
URL: http://tusenideer.blogspot.com

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback