Lost luggage

Kom fram till Birmingham vid ett-tiden. Irriterade mig som vanligt på att alla ska trycka sig hysteriskt mot bagagebandet, vilket gör att vi som står bakom inte har en chans att se när vår väska kommer. Om alla bara tog ett par steg bakåt... Nåväl, den här gången var anledningen en annan till att jag inte såg min väska.

Det kom nämligen ingen väska.

Jag lämnade Frankfurt med andan i halsen, men väskan blev kvar. En vänlig man bakom disken till World Wide Baggage talade dock om för mig att väskan skulle landa vid fyra, och att de sedan skulle köra den till mitt hotell.

Toppen, tänkte jag. Då behöver jag ju inte bära den själv.

Bara det att det inte har dykt upp någon väska på mitt hotell än. Och när jag söker efter den på internet så hittas den inte.

Hmmm....


Oh no...



Comments

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback