Veckan som väntar

Känns som att det blivit något av en tradition att göra ett inlägg måndag morgon och blicka fram emot veckan som väntar.

Efter en helg med alldeles för lite sömn är jag nu på väg till jobbet, långt senare än jag brukar. Gissar på en hektisk arbetsvecka, men kan se fram emot en hel del skojigheter på fritiden. Via Informationsföreningen, "min" branschorganisation, är jag medlem i en grupp som går under namnet Karriärutveckling. Namnet är självförklarande. På onsdag (eller var det torsdag?) ska jag vara med på vad som för mig är första träffen. Ska bli spännande.

Jag och Anna har pratat lite löst om att åka till Ulriksdal slottsträdgård och kika på julpynt på fredag eftermiddag, får se om det blir av.

Annars kommer den här veckan att gå i dansens tecken. På tisdag kör vi sista dansträningen med hela gruppen och på lördag ska vi som ska vara med på showen träffas och intensivträna i 45 minuter. Sen på söndagen är det dags... På fredagkvällen ska jag hem till dansläraren som syr och säljer bollywooddräkter och förhoppningsvis hitta en dress som sitter som smäck. Annars får jag ta en paniktur till Indiska på lördagen och shoppa på mig en lång kjol åtminstone.




Comments

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback