Gratistid

Hemma
Hemma! Foto: Svarteld

Hade planerat att gå på en föreläsning med hovets informationschef i kväll, men den blev inställd och uppskjuten till senare tillfälle. Lite synd eftersom jag verkligen sett fram emot det, men å andra sidan känns det som om jag fått några timmar gratis att lägga på annat.

Då är bara frågan vad jag ska ägna kvällen åt? Umgicks med tanken på att åka till gymmet, men vet i ärlighetens namn inte om jag känner för att plåga mina stackars biceps i dag. Kan tänka mig att ta en promenad i det fuktiga höstmörkret, även om jag bara kan cirkulera runt varv efter varv i det närliggande bostadsområdet om jag vill hålla mig under gatlyktornas sken. Kan också tänka mig att laga lite mat. Och så längtar jag något förskräckligt efter att få reda på fortsättningen i den spännande boken jag läser...

Det finns inte mycket som går upp emot en lugn och skön hemmakväll.



Comments

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback