Nyshoppat

Vi har shoppat så det står härliga till i dagarna två. I dag har drivkraften varit ett sugande begär efter fula ting. Därför inhandlades följande:

En blommig byxdress och ett paket hälsogröt
En blommig byxdress från Indiska, 299:- på rea.
Ett paket av Alf Spångbergs Hälsogröt, 45:- på Gryningen.

Den rent ut sagt skitfula grötförpackningen avgjorde saken och det blev ett köp. Ska inmundigas i morgon bitti. Byxdressen vet jag i ärlighetens namn inte riktigt när jag ska ha. Den gjorde sig hyfsat till ett par svarta high heels, men riktigt så modig är jag inte... Nä, det blir nog att hasa omkring barfota i den hemma.

I går shoppade jag kläder till den stundande semesterresan. Temat blev avslappnat i jord- och naturfärger.

Nyshoppat
Några exmpel på vad som shoppades:
Vit skjorta från Lindex, 299:-
Blommigt linne från Bik Bok, 129:-
Brun kjol från Gina Tricot, 299:-

Och så äntligen, äntligen köpte jag mig ett par platta sandaler. Tog tjuren vid hornen och använde dem redan i dag, och det var ju faktiskt fullt möjligt att visa sig bland folk i dem. Tro det eller ej.


Läs vad andra skriver om , , , , , , , ,



Comments

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback