Ny dag, nytt humör

Tur att man är ombytlig och har ett varierande, oberäkneligt humör. I dag känns livet fantastiskt och jag liksom bara bubblar av energi.

Vaknade helt av mig själv vid nio, och kunde konstatera att solen formligen flödar in genom fönstrena. Bara en sån sak...

Sedan formades planerna för dagen i raketfart.

Ska hoppa i kläderna, kasta i mig en snabb frukost och bege mig ner på stan. Ta en sväng till Tygverket för att köpa tyg till en eller ett par kjolar som jag ska sy för att ha när jag dansar bollywood. Därefter vidare till frisören - är nästan säker nu på att jag ska bli rödhårig igen. Nästan. Avslutar stadsutflykten med hälsokostbutiken Gryningen för att shoppa på mig ett och annat gott och nyttigt. Sounds like a plan.


Läs även andra bloggares åsikter om ,



Comments

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback