Hej

Det är jag, Linn, som skriver den här bloggen.

Skrev?

Nä. Skriver.

Nu är jag tillbaka igen.

Vet inte riktigt var jag har varit. Lite hemma, lite på jobbet. Lite här och lite där. Och på Öland.

Och så har jag dansat, tillräckligt mycket för att kunna vara med på elevshowen på Östasiatiska på söndag. Jippie! Det sitter inte helt och hållet än, men vi har två träningstillfällen kvar, så jag är hoppfull. Har dessuom köpt en ny dansdress, turkos- eller kanske petrolfärgad, med guldband och guldpaljetter. Så smakfullt, så.

Snart kommer lite bilder på utvecklingen i min trädgård. Det blommar och växer för fullt. Hej!

Läs vad andra skriver om ,  och .



Comments
Posted by: Maria

Ibland tar livets ups and downs helt enkelt övertaget...man hinner inte reagera...tiden går för fort och reflektion existerar inte...och framför allt inte bloggen ;)



Kul att du är tillbaka!

2010-06-06 @ 14:16:20
URL: http://renovationaryroad.bloggplatsen.se
Posted by: soffie

åh va jag saknar dansen, va kul att ni ska ha show! lycka till!

2010-06-07 @ 17:05:53
URL: http://soffiesliv.blogg.se/

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback