Helgminne

Den här veckan har det varit, och är fortsatt, full rulle på jobbet. Generellt sett har min tillvaro blivit mycket lugnare sen jag bytte jobb. Självklart finns det hur mycket som helst att sätta tänderna i, utmaningar och uppgifter saknas knappast, men jag har större möjligheter att planera mina dagar, och det känns riktigt skönt.

Just nu är det dock lite hysteriskt och i pauserna tröstar jag mig med att drömma mig tillbaka till helgen som gick. Vi gjorde inte så himla mycket, men vädret var fint och jag kunde sitta ute på förstutrappen i solen, med katten i knät, och bara njuta.

Hoppas på fler sådana höstdagar!

Nils och jag i solskenet
Jag och min älskade katt


Läs vad andra skriver om , ,  och



Comments

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback