Loppisfynd: Ljusstakar från Ystad tenn

Tennljusstakar från Ystad tenn, 40:- för båda på loppis i lördags
Ljusstakar från Ystad tenn

I lördags kom jag iväg till loppisen som ligger ett par minuters gångväg härifrån. Det var mitt första besök den här säsongen, och till min glädje fick jag veta att de håller igång till den 31 oktober. Kanske kan det bli en helgtradition den närmaste månaden att gå dit?

Självklart fanns det en massa gammalt skrot som fick det att vattnas i munnen på mig, men jag lyckades lägga band på mig. Ända tills jag snubblade över de här ljusstakarna, som jag fick för 40 kronor. Oavsett vad de egentligen är värda var det en fynd tycker jag. Hemma hos mig kommer de att trivas!


Läs vad andra skriver om , ,  och .



Comments

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback