Beauty Tips By Roald

 
 
 
Roald Dahl, author, gives us the best beauty tip.
 
I wish you all a nice and sunny weekend. I will fill mine with some gardening, good food, tea drinking and cat cuddling. Maybe a movie or two. Do you have any plans for the weekend you would like to share? 
 
 
Bästa skönhetstipset kommer från Roald Dahl, författare.
 
Hoppas ni alla får en fin och solig helg. Jag kommer att fylla min med trädgårdshäng, god mat, tedrickande och kattklapp. Kanske en film eller två, om andan faller på. Har du några planer för helgen som du vill dela med dig av?
 



Comments
Posted by: Johanna

Vad jag borde göra i helgen: bada 2 hundar, röja bland diverse högar som omärkbart bildats som ingen direkt vill känna sej vid, sitta med tråkiga papper, tvätten...
Vad jag förmodligen kommer göra: Åka med dottern till stallet, en sväng till svampskogen, kolla in en spännande gammal byggnad jag sett längs en väg, strosa runt på hund/fotorundor och sitta med en kaffe i solen...
Önskar dej en fin helg, Linn! :-)

Svar: Du gör rätt val! Hundarna blir ändå smutsiga igen och högarna återvänder. Bara att kapitulera och försöka göra det bästa av helgen istället och må bra :-)
Hoppas du har en underbar helg!
Linn

2012-08-24 @ 18:22:43
URL: http://www.johannasbilder.se/blogg
Posted by: Queen of Kammebornia

Underbart!!!!

2012-08-24 @ 20:02:13
URL: http://queenofkammebornia.se
Posted by: Min plats i solen

Jag älskar det där citatet och visst ligger det mycket i dessa ord. :)

Det låter som en alldeles underbar helg du har framför dig Linn. :) Här blir dt till att tvätta och packa upp ordentligt efter resan, klippa gräset och rensa ogräs och bara ta det lugnt. :)

Sköt om dig du fina!♥

Kram Lotta

2012-08-24 @ 22:31:25
URL: http://minplatsisolen.blogspot.com
Posted by: Helen Molin

Jag ska ha kräftskiva, allt är redan fixat. Så en sväng på stan med familjen blir det. Ha en härlig helg! Kram

2012-08-24 @ 23:24:00
Posted by: Emma

åh, finaste skönhetstipset!

Svar: Eller hur, det är ju verkligen så. Man kan kladda på hur mycket smink som helst, men det är utstrålningen som är det vackra. Något i ögonen....
Linn

2012-08-26 @ 09:40:03
URL: http://emmasays.se

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback