Le Fabuleux Destin de Moi – Week 34

 
Monday: Went for a walk in the evening. It was around 8 o'clock.
Måndag: Gick en kvällspromenad. Klockan var strax efter åtta.
 
 
Tuesday: Met with the rest of the Bollywood girls and made dancing plans for the autumn.
Tisdag: Träffade Bollywood-tjejerna och gjorde upp dansplaner för hösten.
 
 
Wednesday: Some weight training at home. I do anything as long as I don't have to go to the gym...
Onsdag: Styrketräning hemma i sovrummet. Vad som helst, bara jag slipper gå till gymmet...
 
 
Thursday: Slowly making progress on my knitted scarf. Might be ready to the fall. 2013.
Torsdag: Det går så  sakteliga framåt med min halsduk. Kanske är den klar till hösten. 2013.
 
 
Friday: Homemade pesto. Will share my recipe in an upcoming post.
Fredag: Hemmagjord pesto. Delar med mig av mitt recept längre fram.
 
 
Saturday: Went to Bjärka-Säby Castle. The café is now closed for the season, so we just had to go there.
Lördag: Åkte till Bjärka-Säby slott. Nu har caféet stängt för säsongen, så vi var bara tvungna att passa på.
 
 
Sunday. Apple season. We're trying to eat as many as we can, but – oh my! – these trees are productive.
Söndag: Äpplesäsongen är här. Vi försöker äta så många vi kan, men kära nån vad träden är produktiva.
 



Comments
Posted by: Piccolacasa

Underbar vecka! Som vanligt! Fin tåspets i turkos.
kram!
ps, varning. I morgon blir det kött på bloggen. Köttbulletips.

Svar: Jag överlevde köttbulletipsen ;-) Hoppas din kommande vecka blir strålande, kram! :-)
Linn

2012-08-26 @ 23:46:50
URL: http://www.piccolacasa.wordpress.com
Posted by: Jenny Eriksson

Härlig vecka och vackert dokumenterat, jag gillar särskilt bilden med hantlarna där man ser klackarna i bakgrunden :)

Svar: Är det det som kallas balans i livet? Nä, men klackarna åker ju naturligtvis av när jag tränar ;-)
Linn

2012-08-27 @ 19:11:45
URL: http://ogonblickochkansla.blogg.se
Posted by: Ann-Christin

Vilken fantastisk fotograf du är!

Svar: Åh så glad jag blir! På riktigt. Jag övar flitigt. Bloggen är en bra ursäkt :-)
Linn

2012-08-28 @ 17:22:48
URL: http://berndtssonlundstrom.blogg.se/

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback