Semester...

Ända in i kaklet, brukar de säga.

Jovars. Jag är nog benägen att hålla med.

Kära nån vad det har varit intensivt den senaste tiden. Jag är tacksam över att ha en sambo som kan täcka upp och rätt lättad över att vi inte har några barn. En personlig assistent, det är vad jag skulle behöva. Någon som såg till att allt det praktiska i mitt privatliv fungerade.

Fast mest av allt behöver jag semester. Jag är en rätt tålig person. Orkar köra ganska hårt. Men nu känner jag hur energin börjar tryta och hur utmaningarna stundtals känns mer tunga än sporrande.

I morgon bär det av.

Indien.




Comments
Posted by: Sofia

Hoppas du har det helt underbart! Vilsamt och spännande. Lunch-dejt när du kommer hem? Jag vill höra allt om livet i tusen-och-en-natt-palatset!

2012-02-24 @ 07:56:15

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback