Födelsedags

Har födelsedagsjobbat och födelsedagsfikat. Pratat i födelsedagstelefon och gått på födelsedagsbio.

Mission Impossible. Vilken action. Klart sevärd.

Den här scenen...

...kommer jag att drömma mardrömmar om.

Gulp. Tror aldrig jag sett något värre.

Älsklingen överraskade mig verkligen när jag kom hem från jobbet. I ett litet, litet paket - som nästan inte vägde någonting - låg den.

Soffan.

I mars levereras den hem till oss och alternativa ben tycks vi ha hittat på Mio.

Sakta men säkert bygger vi vårt hem. Precis som vi vill ha det.

I morgon är en vanlig dag igen, men jag ska försöka ta med mig lite av födelsedagskänslan. Den där känslan av att dagen är min - bara min - och att ingenting - ingenting - kan gå mig emot.

Oövervinnelig.

Det är jag det.



Comments

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback