Mitt nästa köp

Ända sedan jag såg dem första gången har de snurrat i mina tankar. När jag går in i garderoben på morgonen för att hitta något att ta på mig är det alltid samma bild jag ser framför mig: en svart, enkel klänning tillsammans med dessa färgglada godbitar.

Färgglada godbitar

Halsband med färgglad jade-pärla, 325:- på Designtorget
Armband med jade-pärlor, 395:- på Designtorget
Childhood Foundations armband med indianpärlor, 100:- hos Childhood själva


Tillbringar två dagar i Stockholm nästa vecka. Ska göra vad jag kan för att hinna kila iväg till Designtorget och uppfylla mina drömmar...



Comments
Posted by: Martina

Hej!

Vårt sidobord köpte jag på Village för ca 2 år sedan.



Mvh Martina

2012-01-21 @ 22:32:10
URL: http://martinaskaos.blogg.se/

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback