Tillbaka på jobbet

Första jobbdagen för året avklarad! Gick som en dans och kände mig mycket nöjd när det var dags att rulla hem framåt kvällskvisten. Egentligen har jag fortfarande jullov, men det är inte så dumt att smita in till kontoret en dag när det är lite lugnare.

Jag rensade duktigt bland högar och i hyllor och slängde säkert en halvmeter papper. När den fysiska städningen var klar satte jag igång med den digitala... Gud vad mycket mail jag samlade på mig under de sista veckorna innan jul. Helt makalöst. Hann väl igenom en fjärdedel av allt under eftermiddagen, så det återstår en del innan det är lika rent i inkorgen som på skrivbordet.

I morgon tar jag dock semester igen och njuter av att bara vara hemma. Planen är att skrota omkring, sortera handdukar och sängkläder i linneskåpet (allt ligger i en enda röra efter flytten), åka till skomakaren och hämta favvoskor med nya klackar och så fortsätta planeringen inför min nära förestående resa... Om lite drygt en månad bär det av!

By the way, lyckades äta frukost i morse, trots att det var jobbdag. Ger mig själv en liten guldstjärna för det.



Comments

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback