Melodifestival

Några bilder från förra helgens melodifestival-deltävling i Linköping. Den stora behållningen var Christian Luuk och Björns sång till Carina. Innan det hela var slut slängde vi oss in i en taxi och åkte ner på stan, för att vara säkra på att komma in på Harrys. Harrys var precis som vanligt. Sen blev jag sjuk igen.


Vi var på förfest på Scandic. Här ofredar en gubbe i coverbandet en stackars kollega till mig.


Christian Luuk som Carola


BWO. Det ser ni väl??


Jag har piffat och ska ge mig i väg.


Jag på Harrys




Comments
Posted by: Anna

Hej vännen....trevlig kväll det där, liiiite dyr dock med tanke på att vi var där så himlans tidigt! Tråkigt som tusan att du blev sjuk där, men men fick ju svänga mina lurviga ändå med gullisarna K, I och M! :) Förresten...blev det några mer bilder tagna? Kanske några jag kan få till min bloggis?
kramelikram

2008-03-03 @ 16:32:38
Posted by: Linn

Men självklart bruden! Jag mailar alla bilder till dig i morgon!

2008-03-03 @ 22:53:10
URL: http://lyckoland.blogg.se

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback