Mina drömmars stad

Nu är det en månad kvar, sen är jag äntligen i Paris igen. Alla frågar mig om jag ska åka dit för att shoppa (kan absolut inte förstå hur de kan tro det...), men sanningen är att det inte är alls finns med i planen. Kanske köper jag något litet på någon loppmarknad, men annars är det helt andra saker jag hoppas ta med mig hem.

Jag åker till Paris för att samla på mig inspiration. Upplevelser. Vackra hus. Vackert språk. Crêpes och cider. Jag åker dit för att bara vara. Gå omkring. Läsa böcker. Sitta på fik.

Göra absolut ingenting, men på ett väldigt trevligt ställe.

Tour de Eiffel



Comments
Posted by: annabanan.blogg.se

Jag blir lite avundsjuk, jag vill också åka till Paris. Det ligger jättehögt upp på min vill-åka-till-lista.

2009-02-11 @ 09:29:27
URL: http://annabanan.blogg.se/

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback