Morgonstund har guld i mund

Klockan ringer vid femsnåret. Somnar om, vaknar, somnar om. Vaknar igen och kämpar mig upp i mörkret. In i garderoben. Byter byxor två gånger, tröjor tre. Sen får det duga. Lägger på dagens maskering och kammar håret. Klockan går alldeles för fort. Hinner inte äta frukost. Klockan går ännu fortare. Redan kvart över sex. Måste springa till bussen. Ryggsäck med träningskläder och gigantisk handväska tynger stegen, men jag springer. Hinner precis tack vare en snäll busschaufför (det finns tydligen en). Pendeltåget sent. 10 minuter en tidig morgon är frustrerande.

Men allt är frivilligt. Det är kanske det som är det konstigaste.

För övrigt ska jag boka en resa till Paris. Början av mars, kan det vara nåt?



Comments
Posted by: shall

Ja då tycker jag allt att du ska testa detta:)



Lycka till

2009-01-20 @ 11:18:53
URL: http://shall.blogg.se/
Posted by: shall

Hej vet inte om mitt inlägg kom med förut.



Men jag tycker absolut att du ska testa detta:)



Lycka till och ha en bra dag:)

2009-01-20 @ 11:20:49
URL: http://shall.blogg.se/

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback