Kalas-outfit

I går var jag på 30-årskalas i Norrköping. De två jubilarerna hade bjudit in till fest i Louis de Geer-hallen och bjöd på god mat och dryck. Välkomstdrinken intogs på Kråkholmen utanför. Innan festen hann jag och Kärleken med en fika på Fräcka Fröken vid Skvallertorget. Det var där vi tog vår allra första fika, på vår allra första dejt. Det är snart två år sen... ♥

Jag och Anna på 30-årskalas
Här är jag och Anna på festen. Anna är somrig i prickig klänning + vit handväska. Jag har svart blus från Stockholm och kort, beige ballongkjol från Saint Tropez. Svart, brett skärp från H&M.



Comments
Posted by: Emma

Trevligt att se söta Syster Yster på bild! /Emma

2008-08-30 @ 05:22:10
URL: http://systrarofsweden.blogg.se/

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback