Recap

Hoppas att jag inte mår som jag förtjänar, för i så fall har jag gjort något allvarligt fel.

Har legat i sängen hela dagen, med halsont, huvudvärk och en täppt näsa. Och jag som skrutit hela hösten och vintern om mitt fantastiska immunförsvar, till sist gav även det vika.

Antar att det är anledningen till att jag varit så trött den här veckan. Något annat jag skrutit om är ju mina nya rutiner, men de har varit svåra att hålla de senaste dagarna. Har sovit länge om morgnarna, slarvat lite med maten. Gissar att det beror på att jag haft något i kroppen som inte varit helt bra.

Förra helgen fyllde jag år. Ett år kvar till 30, som så många vill påpeka. Tillbringade födelsedagen på Sätra Brunn utanför Sala tillsammans med Anna. Vi promenixade, badade i 34-gradig pool, fick massage, åt god mat och hade det rätt så bra på det hela taget. Enda smolket i bägaren var väl hur de valt att inreda sin spa-anläggning. Då och då kändes det lite som om vi hamnat på ett ålderdomshem. Ni vet, kvasi-gammaldags möbler i en lite för tillfixad miljö med plastgolv och vävtapet.



Shoppade hudvårdsprodukter från Dermanord. Använde deras produkter för ett antal år sedan, utan att bli riktigt nöjd. Gav dem nu en ny chans, och formligen älskar krämerna, oljan, skrubben... allt! Det känns extra bra att produkterna inte är testade på djur, och att det bara är naturliga ingredienser.




Comments

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback