Blå, blå, blå är färgen i mitt huvud

Ännu en lugn och skön helg är snart till ända. Veckorna rusar verkligen fram. Knappt hinner jag gå och lägga mig på söndagkvällen innan det är fredag igen. Kommande vecka ser jag fram emot balettlektion, födelsedagsfirande med familjen i efterskott och så på söndag är det äntligen, äntligen dags. Då ska jag börja dansa Bollywood igen. Har laddat upp den här helgen med att titta på massa sköna bolly-klipp.

I dag blev det lite shopping också, bland annat dessa:

Kavaj 399:-, H&M
Kavaj från H&M, 399:-

Scarves 79,50, H&M
Blå scarves från H&M, 79,50:-

Och så ramlade jag över en svart, enkel kjol (kan aldrig få för många). Den som orkar rota bland reakläderna blir belönad. Fick med mig en somrig djungelklänning och ett par kilklackssandaletter för inga pengar alls. De åker direkt ner i resväskan, nu är det ju inte lång tid kvar innan jag beger mig mot varmare breddgrader...



Comments
Posted by: Anonym

Hejsan,
Såg din blåmönstrade scarves då jag googlade lite. Såå fin. Kan du tänka dig att sälja den? Om du har den kvar dvs?
/Malin

2015-06-30 @ 23:45:14

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback