Bracelet Giveaway

 
 
 
CLOSED - WINNER WILL BE ANNOUNCED WITHIN SHORT
 
Before attending the flea market I asked for advice on what to sell and what to keep. Many of you liked this bracelet, and someone came up with the brilliant idea that I should pass it on to one lucky reader trough a giveaway here on the blog.
 
So, if you're interested in this bronze colored bracelet, leave a comment in the field below, with a valid e-mail address (only I can see it), and tell me on what occassion you would like to wear it.
 
The bracelet is elastic so it should fit most sizes.
  • Giveaway is open to readers all over the world.
  • Only one entry/comment per person, please.
  • Giveaway is open until April 11, 2013, 23:59 CET.
  • The winner will be selected through a random draw.
 
Good luck!
 
 
 
 
 
TÄVLINGEN AVSLUTAD - VINNAREN PRESENTERAS INOM KORT
 
Innan loppisen frågade jag er om råd om vad jag skulle sälja, och vad jag skulle spara. Det visade sig att många var förtjusta i det här armbandet, och någon kom på den briljanta idén att jag skulle lotta ut det här på bloggen. Sagt och gjort!
 
Om du vill ta över det här tjusiga, bronsfärgade armbandet, lämna en kommentar nedan med en giltig e-postadress (bara jag kan se den) och tala om när du skulle vilja bära det här armbandet.
 
Armbandet är elastiskt och bör således passa de flesta storlekar.
  • Du kan delta i utlottningen oavsett var i världen din brevlåda befinner sig.
  • Bara en kommentar per person, tack.
  • Utlottningen är öppen till 11 april 2013, klockan 23.59.
  • Vinnaren utses med hjälp av den magiska slumpen.
 
Lycka till!
 



Comments
Posted by: M

Jag skulle ha det på mig på ett café en solig sommardag så att det fick komma ut och titta på folk och skulle jag gå ut en kväll kunde det få följa med för att få se nattlivet. Om jag fick för mig att ta mig en cykeltur skulle det få sitta på armen och se det norska landskapet och skulle jag få för mig att åka utomlands skulle det få se tullen. Det skulle nog få följa med mest hela tiden tror jag.. En gång hade jag ett armband som påminner om det du lottar ut, men det gick sönder eftersom jag använde det så pass mycket.

Svar: Om motiveringen var det som avgjorde skulle du ligga bra till. Det är ju som att ni är gjorda för varandra, meant to be, du och armbandet :-)
Linn

2013-04-04 @ 20:24:01
URL: http://amadangel.blogg.se
Posted by: browneyedgirl

Jag är gärna med =) Är ju sååå fint det där.
Skulle få följa med mig på en gala som jag snart ska gå på, gissa om den skulle bli fin =) Sen skulle jag ha den ofta, på stan, middagar och annat!
Ett sådant armband ska inte läggas i en ask *hihi*
Kramen och ha en toppen dag

2013-04-05 @ 07:28:17
URL: http://browneyedgirltjejen.blogspot.com
Posted by: Lissen

Med lite lätt solbränna framåt sommaren, skulle armbandet bli fint på min arm. Dessutom skulle det vara som att lite av dej, följde med mej Linn.

Trevlig helg
Kram
Lissen

Svar: Härligt skrivet! :-)
Linn

2013-04-05 @ 16:24:33
URL: http://lissento.blogg.se
Posted by: Ann-Christin

Armbandet skulle få följa med mig på min bröllopsfest. Om det blir vi tre - mannen, jag och armbandet, så kommer vi att dansa natten lång. Sedan skulle det få ligga i en låda i badrummet och varje gång jag använde det efter bröllopet kommer jag att tänka på den där fantastiska kvällen och på dig.

Svar: Åhh.... Nu ångrar jag nästan att jag bad om en motivering, för det här är så fint att jag nästan kommer att må dåligt om slumpen inte väljer dig.
Linn

2013-04-05 @ 17:18:32
URL: http://berndtssonlundstrom.blogg.se/
Posted by: Helena

Jag skulle använda detta armband som ett "varje dag armband". Det skulle vara en påminnelse om hur viktigt det är att leva livet rätt, utan att lägga ribban på högsta nivå hela tiden. Det skulle vara en fantastisk påminnelse om alla dina kloka ord som du så insikts- och kärleksfulltdelar med dig av.

Svar: Vilken fantastiskt fin motivering, tack för det :-)
Linn

2013-04-05 @ 22:15:36
URL: http://helenassota.se
Posted by: Gerdan R

Detta underbara armband skulle vara urläckert till solbränna. Jag skulle bära det med stolthet varje dag på sommaren på min bruna arm.
[email protected]

2013-04-06 @ 09:37:03
Posted by: Nilla

Jag skulle bära det vackra armbandet på alla härliga fester jag ska gå på i sommar!
[email protected]

2013-04-06 @ 09:38:51
Posted by: Vickis

Så fort jag klär mig fin skulle jag vilja ta på mig det fina armbandet. Läckert!
[email protected]

2013-04-06 @ 09:40:43
Posted by: Christina Frisberg

Jag skulle få ha på mig det superläckra armbandet i smyg så inte min dotter skulle se det annars skulle hon vilja ha det direkt, och när hon fått det av mig så skulle hon ha det jämt och ständigt, fast hon är så fin och supergooo, så jag skulle nog ge det till henne direkt.
kramar till dig!!!

2013-04-06 @ 09:42:38
Posted by: Malin Nilsson

Jag skulle bära det när jag är ledig - när jag arbetar får jag inte använda smycken och jag gör det också väldigt sällan... men detta armbandet hade jag burit med stolthet både till vardags och till festligare tillfällen. Fint både till jeans och t:shirt och finklänning.

2013-04-06 @ 10:36:24
Posted by: Nina

Jag ska börja på nytt jobb! Sjukt spännande och jag ser otroligt mycket fram emot det. Meeen..jag är även extremt nervös.

Ett lyckoarmband att bära första arbetsdagen, skulle kännas som att någon var med och "höll mig i handen".

2013-04-06 @ 11:55:41
Posted by: Gabriella Ekdahl

Jag älskar vackra ting som ser gamla ut, med en historia och som ingen annan har! Underbart armband som skulle passa perfekt till min stil, rockig men också lite orientalisk! :) håller tummarna! kram!

2013-04-06 @ 13:34:39
Posted by: Malin Svensk Björck

Hej!
Vilket snyggt armband:)

Jag skulle ha det på mig när jag och maken ska åka på en liten kryssning till sommaren för att fira vår 11 åriga bröllospdag som vi hade i februari men inte hade möjlighet att fira så mycket då.
Ha en härlig lördag!
MVH
Malin Svensk Björck

2013-04-06 @ 15:43:27
Posted by: Carina Gerdin

Såklart jag är med :) Hur snyggt som helst, jag skulle bära armbandet mer eller mindre jämt...vardag som till fest :)
Kram Carina / Hjo

2013-04-06 @ 19:07:10
Posted by: Monica

Jag skulle ha det på min dotters bröllop den 16/7.Det skulle passa perfekt till klänningen jag ska ha,hoppas !

Kram Monica

2013-04-06 @ 19:15:25
Posted by: Kristina Söderlund

Eftersom armbandet är så fint skulle jag bära det både till vardags och fest. Eftersom jag går på fest så sällan så hade det varit synd att bära det bara då så det måste bli oftare.

2013-04-06 @ 22:53:11
Posted by: Fanny Sahlin

Armbandet är så pass elegant och stilrent så det kan användas till både vardags och till fest, oavsett tid, plats och årstid. Personligen hade jag nog tyckt allra mest om att ha armbandet till ett par boots, jeans och en skjorta/blus. Väldigt enkelt, stilrent och elegant..precis som armbandet. Perfekt!

Tack på förhand!

2013-04-07 @ 00:02:17
URL: http://fannysahlin.blogg.se
Posted by: Anna

Ett otroligt vackert armband som jag med stolthet skulle vilja bära på min egen silverbröllopsdag och mina föräldrars guldbröllopsdag nu i sommar. Ett oförglömligt smycke på en oförglömlig dag...

2013-04-07 @ 03:22:00
Posted by: Anonym


Lite retro och lite galans
kan bäras till middag och senare till dans.

2013-04-07 @ 09:31:45
Posted by: margareta s

Armbandet skulle jag ha på mig natt som dag. Sååååååå vackert det är tycker jag!!!!! Skulle vilja att alla det skulle få se. Hoppas nu att du armbandet till just mig kommer att ge.

2013-04-07 @ 11:20:42
Posted by: Amanda Andersson

Jösses vad fräsigt. Jag skulle ha på mig det här som en uppiffning till en annars väldigt vardaglig outfit typ jeans och kofta. Det har en charm som skulle piffat upp en hel del.

2013-04-07 @ 11:48:10
URL: http://www.skandalism.devote.se
Posted by: Solbritt

Jag skulle bära det så ofta som möjligt, varje gång jag gick ut. Skulle passa perfekt till de örhängen jag har.

2013-04-07 @ 12:08:44
Posted by: Oana

Jag skulle vilja ha den på min studentbal :D

2013-04-07 @ 12:39:43
Posted by: Saga

Jag skulle ha på mig den i Turkiet och i Island i sommar, kommer passa så fint till mina nyinköpta jeansshorts.

2013-04-07 @ 14:35:35
Posted by: Minna

Jag skulle vilja bära det här armbandet så ofta som möjligt! Men ett speciellt tillfälle skulle vara när jag och mina kompisar åker till London för att fira att vi alla har fyllt 18. Det skulle passa så bra på Londons fina gator! :D

2013-04-07 @ 15:04:13
URL: http://minnahuovinen.blogg.se
Posted by: My

Jag vill :D :D

2013-04-07 @ 16:21:37
URL: http://midorimitsu.blogg.se
Posted by: Emely Tuväng

Jag är gärna med och tävlar. :)

Jag skulle bära detta fina armband nu till sommaren när jag kommer i min svarta spetsklänning igen! Det skulle passa perfekt ihop! :)

2013-04-07 @ 17:13:25
URL: http://www.emssan.blogspot.com
Posted by: Hanna Åker

Jag skulle haft armbandet varje dag tills det till slut gick sönder! Tycker armbandet är väldigt snyggt och passar de flesta av mina outfits (har rätt enkel stil)!

2013-04-07 @ 17:19:11
Posted by: Johanna

Jag skulle vilja ha armbandet på min mammas 50-årsfest :)

2013-04-07 @ 20:10:32
Posted by: Adina

Åh vilken underbaring!
Jag skulle använda armbandet till en riktigt somrig outfit. Till ett par korta, slitna jeansshorts och en tunn, nästan genomskinlig topp kanske? Den skulle vara så fin på en sommarbrun arm som lika gärna skulle kunna vara på väg ner till stranden som ner på stan eller till en fest en varm sommarkväll.

2013-04-08 @ 12:28:11
Posted by: Ida

Jag skulle vilja använda det överallt förutom i duschen!

2013-04-08 @ 14:17:17
Posted by: Annika Nilsson

Fint! Hade passat jätte bra till klänningen jag ska ha i juni då jag ska på Företagsgalafest! Företaget jag jobbar på är nominerat till att bli "Årets företag" i vår stad! Så armbandet kommer användas både vid detta högtidliga tillfälle, men också i lite mer vardagliga situationer!

2013-04-08 @ 20:13:15
Posted by: Katarina

Jag skulle ha armbandet till en svart kavaj med trekvarts-ärm när jag tolkar! :)

2013-04-08 @ 20:14:17
Posted by: Sabine-Välbefinnaren

hej hej, jag skulle vilja vara med i utlottningen! =) Speciellt tillfälle som jag skulle använda det på... hmm... om man inte får säga "på jobbet" så säger jag "sommar-kvälls-mingel-festen" på jobbet i slutet av maj! =)Kram kram på dig

2013-04-08 @ 20:53:02
URL: http://www.valbefinnaren.blogg.se
Posted by: Sabine-Välbefinnaren

Ohhh gud vilka fina motiveringar! Du kommer ha det svårt! Hade jag varit du hade jag önskat att jag hade 10 st likadana armband. hihi! Bröllopsfirande, 50 års kalas, för-att-få-se-allt-möjligt, London. Ska bli spännande att se vem som vinner. =) Kram kram på dig

Svar: Jag ska låta slumpen avgöra. Annars hade jag haft det vääääääldigt svårt :-)
Kramar!
Linn

2013-04-08 @ 20:58:00
URL: http://www.valbefinnaren.blogg.se
Posted by: Jeanette Johansson

Mitt svar är enkelt:
Varje dag!

2013-04-11 @ 10:27:37
Posted by: Gunilla Egelstad

Vilket vackert armband som passar vart jag mig än i världen vänder!
Skulle verkligen bli lycklig om det hamnar i mina händer..

2013-04-11 @ 13:40:59
Posted by: Madeleine

Jag skulle vilja bära det på derbyt mellan Liverpool-Everton i Liverpool i början på Maj.

2013-04-11 @ 21:23:00
Posted by: Fanny

Skulle gärna bära detta fina armband redan imorgon!

2013-04-11 @ 22:46:09
Posted by: Anki

Bär det gärna varje dag året runt!

2013-04-11 @ 22:46:56
Posted by: jessy larsson

Skulle vilja ha den i början när skolan börjar, skulle va så otroligt kul att ha något som ingen annan har!

2013-04-11 @ 23:28:44
Posted by: Mikael Gustafsson

Jag är gärna med i tävlingen!

2013-04-11 @ 23:39:50
Posted by: Ms Sixten

Jag skulle inviga det på resa i till Barcelona i maj och därefter blir det säkerligen använt titt som tätt =).

2013-04-11 @ 23:57:47

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback