A photo a day - where I sleep

Photo a day - where I sleep
Kuddar från Indiska

Photo a day - where I sleep
Överkastet kommer också från Indiska, lampan är från Ikea och pallen stod i skafferiet i en tidigare lägenhet

Photo a day - where I sleep
Sköna tossor att stoppa kalla fossingar i

Photo a day - where I sleep

Photo a day - where I sleep
När jag sover är jag övervakad - Buddha-staty från Indiska


Allra helst sover jag utomhus. Redan som liten tyckte jag om att bädda ner mig i soffan på altanen. När jag bodde i lägenhet hade jag en järnsäng ståendes på balkongen som jag sov i när det inte regnade. Det roade säkert grannarna. I sommarhuset bäddar jag i soffan på glasverandan.

Jag gillar den friska luften, ljuden och framförallt ljuset. Fågelkvitter och morgonens första solstrålar är den bästa, mest barmhärtiga väckarklocka.

Men ett sovrum måste man ju ha, och så här ser det ut. Bilderna är tagna i januari då jag piffade till det med nytt överkast och nya kuddar.


Tidigare Photo a day-bidrag:
1. You, 2. Breakfast, 3. Something you adore, 4. Letterbox, 5. Something you wore, 6. Makes you smile, 7. Favourite, 8. Your sky, 9. Daily routine, 10. Childhood, 11. Where you sleep, 12. Close-up, 13. In your bag, 14. Something you're reading, 15. Happiness, 16. Morning, 17. Water, 18. Something you bought, 19. Sweet, 20. Someone you love, 21. Reflection, 22. Your shoes, 23. Something old, 24. Guilty pleasure, 25. Something you made, 26. Colour, 27. Lunch, 28. Light, 29. Inside your fridge, 30. Nature, 31. You - Again.

Zandra samlar andra deltagare i Photo a day-utmaningen.




Comments
Posted by: xenia

Riktigt fint. :)

2012-05-26 @ 21:31:05
URL: http://kultursnack.blogg.se/

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback