Fall 2013 Playlist

 
 
 
It’s not only thanks to the clothes that I love the fall, it’s also because of the music it inspires me to listen to.
 
I listen to music almost all the time, and I’m a stubborn kinda’ fellow. When I find a song that I like, it stays on repeat until my ears bleed and I just can’t stand it anymore. Usually, this takes 2-3 months, which means that I’m ready to update my playlist each new season.
 
Here’s what I’m listening to this fall.
 
 
 
 
Link to the playlist in Spotify.
 



Comments
Posted by: pilotfrun

Musiktips är alltid välkommet! Jag tenderar att fastna lite annars. Man har ju sina favoriter:)
Kram och ha en fin dag!
Rebecca

2013-10-16 @ 14:39:42
URL: http://pilotfrun.se
Posted by: sanna hyvärinen

Hej! Jag lämnar en kommentar hos dig för att fråga om du skulle vilja göra mig en liten tjänst som skulle betyda såå mycket för mig!! Jag heter Sanna och är 20 år och bor i en liten stad utanför Stockholm, jag brinner för mode och skönhet (vilket du kan se i min blogg haha) jag deltar nu i Schwarzkopf tävling på facebook där man kan vinna en tävling om Sveriges snyggaste hår! Jag skulle vara evigt tacksam om du ville rösta på mig! Kram!
https://hairicons2013.com/sv/entry/87/


/ WWW.FASHIONJOINT.SE

2013-10-16 @ 16:27:27
URL: http://socosy.blogg.se/
Posted by: Snabbmakaroner

Oj, det var inte många namn jag kände igen där. Men titlarna lät väldigt lovande ...

Svar: Inte jag heller :-) Jo, nu känner jag ju igen dem, men när jag sätter ihop mina spellistor brukar jag försöka hitta nya artister som jag inte kände till sedan tidigare. Kollar i tidningar, frågar vänner vad de lyssnar på och så använder jag Spotifys related artists-funktion. På så sätt har jag upptäckt mycket nytt.
Linn

2013-10-16 @ 17:06:40
URL: http://snabbmakaroner.wordpress.com/
Posted by: Sara - lifeinsingapore

Åh, här har vi en punkt där vi inte tänker lika. jag lyssnar nästan aldrig på musik. När jag är hemma vill jag ha det tyst omkring mig.

När M är hemma är det dock musik på non-stop så jag får musik-kvoten fylld och jag håller med om att det är en stämningshöjare.

kram

Svar: Jag har svårt att tänka mig in i hur det skulle kännas att gå omkring här utan musik. Det klart, ibland när det känns som att det surrar i huvudet av tankar, då stänger jag av. Då uppskattar jag tystnaden.
Annars använder jag musik mycket som en stämningsskapare/stämningshöjare.

Kram
Linn

2013-10-17 @ 07:07:22
Posted by: Queen of Kammebornia

Vad fint Linn, jag minns att jag lyssnade mycket på din lista förra hösten :) Kram!

Svar: Undrar om jag någonsin kommer att kunna sätta samman en spellista så bra som den förra hösten, den lyssnar jag fortfarande ofta på :-)
Linn

2013-10-17 @ 10:42:08
URL: http://queenofkammebornia.se
Posted by: Tant Emma

Att lyssna på musik är väldigt härligt. Tack för listan :)

Svar: Hoppas du hittar något du gillar :-)
Linn

2013-10-17 @ 16:45:39
URL: http://www.tantemmasbravader.wordpress.com
Posted by: Helena

Musik är härligt och kan både peppa och vara avslappnande. I november har jag och några vänner bokat in en Stockholmshelg där vi ska gå och lyssna på en klassisk konsert. Det ska bli spännande att ta del av den musikvärlden för jag har aldrig varit på en konsert i den genren.

Må gott vännen! Kram

Svar: Det är kul att vidga vyerna! Jag har hamnat på rockkonserter senaste tiden. Helt olikt mig. Kan inte påstå att jag kommer att börja lyssna på hårdrock nu, men uppskattar upplevelsen om inte annat.
Må gott du också - snart är det helg! :-)

Kramar

Linn

2013-10-17 @ 21:45:02
URL: http://helenassota.se

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback