I dag Stockholm, i morgon Rom

Det har varit två helt galna arbetsveckor. Konstaterade matt i söndags att veckan som då gått varit en av de mest intensiva under det här året, men då hade jag ännu inte genomlidit denna veckas utmaningar...

Nu är det dock avklarat och jag har SEMESTER! Ska vara ledig ända till 5 maj, känns helt otroligt. Tidigt tidigt i morgon bitti (taxin kommer 03.30....) åker jag till Rom. Där stannar jag till på måndag, och sedan ska jag äntligen få flytta ihop med min underbara Kärlek i vårt underbara lilla hus. Jag har mycket roligt att se fram emot nu!



Comments
Posted by: Wera

Vad har du för spännade jobb som gör att du får möjlighet att resa så mycket...? :-)

2008-04-25 @ 10:44:10

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback