Dagens outfit, 3/3

I dag är skärpet det dyraste jag har på mig. Hur känns det?


Svart billig kostym från H&M, inköpt i februari.
Blommig blus från Lindex, inköpt på rea typ 2005. Använd två gånger. I dag inräknat.
Svart lackskärp, French Connection, inköpt 2007.

Lyckades efter mycket om och men boka en tvättid i går. Det tog sin lilla tid eftersom min hyresvärd inte talat om vilken låskolv som var min. Jag fick prova ungefär 60 stycken innan jag slutligen hittade rätt. Gick tidigt från jobbet i dag för att hinna till tvättiden klockan 16.00. Bara för att upptäcka att det var i morgon jag bokat tid.

Men det var en snäll tant i tvättstugan, så jag fick ta maskinerna från 17.00. Men eftersom varje tvättid bara varar i två timmar (helt sjukt kort tid tycker jag) hann jag ju inte torka nåt. Så nu är hela lägenheten översållad med tvätt. Men nu är det gjort! Väldigt stolt över mig själv.

Nu ska jag tvätta bort allt smink, hoppa i träningskläderna och gå en promenad.




Comments
Posted by: Emma

Så söt blus! Två timmars tävttid? Vem sjutton har bestämt det? Den människan kan aldrig någonsin ha tvättat! /Emma

2008-03-03 @ 20:49:09
URL: http://systrarofsweden.blogg.se

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback