Förebild

Camilla Thulin, 47, verkar ha en skön inställning till tillvaron. Tycker ofta att hon träffar mitt i prick i sina analyser av den "nära världen" och att hon har många kloka tankar. Läste en intervju med henne senast i dag där hon kommenterade ålderdom:

"Att åldras är toppen. Det ser jag frem emot för det betyder ju att jag får leva vidare. Man blir klokare och coolare med åren och det är jag också tacksam för."

Camilla Thulin

Precis så känner jag också. Att fylla år började redan i 15-årsåldern bli en aning smärtsamt med åldersnoja och ångest, men de senaste fem åren har jag bara kunnat konstatera att allt faktiskt blir bättre för varje år som går. Skulle aldrig byta mitt liv, mitt utseende eller mitt intellekt mot det jag hade för fem år sedan. Ser fram emot att bli 50.

Förutom detta är jag och Camilla Thulin rörande överens om "mammamodet" med stora tunikor och a-linjeformade klänningar skurna under bysten. Har aldrig förstått varför man ska gå omkring och se gravid ut om man inte är det.




Comments

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback