I morgon Washington

I morgon är jag i Washington. Är galet spänd av förväntan och har varit det i snart två veckors tid. Så fort jag tänker på det börjar jag småle... Inte minst av tanken på att jag därefter åker vidare till New York.

Det enda som tar ner mitt humör en aning är det faktum att jag måste vara på flygplatsen två timmar innan avgång. Och att jag inte har börjat packa. Men det ska väl inte vara så svårt. Åker dit med en i stort sett tom resväska, och kommer hem med två. Överfulla.





Comments
Posted by: manuela

Hej sötis! just nu i min blogg har jag en fråga till alla er bloggare om vad är kärlek för dej, vore jättesnällt om du delade med din åsikt:) tack(L)

2008-10-03 @ 22:29:29
URL: http://maanuelas.blogg.se/

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback