Semesterklädd

Jag åker ju till Paris i början av mars och jag går redan och planerar för vad jag ska göra - och vad jag ska ha på mig. Jag misstänker att jag i god semesterordning kommer att gå, gå och gå, och behöver därför ett par sköna skor. De som känner mig vet att min skogarderob till 99 % består av sådana med hyfsat höga klackar, men jag tänker mig att jag kanske skulle kunna sätta på mig ett par orange sneakers, med följande till:

En dag i Paris iklädd detta?

Brun jacka i skinnimitation, H&M, 498:-
Orange tröja, Lindex, 99:-
Lila  väska, H&M, 179:-
Beige byxor, H&M, 198:-
Orange skor, Sneaky Steve, 699:-
Armband, Angela Gotborn, 289:-
Skärp, Whyred, 349:-
Myntarmband, Friis&Co, 399:-



Comments
Posted by: annabanan

oh, ja, precis sådär tror jag att man ska se ut i Paris =)

2009-02-16 @ 10:38:22
URL: http://annabanan.blogg.se/

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback