Sprid lite glädje!

Ytterligare något som gjorde måndagmorgonen lite lättare att uthärda var kvinnan som jag delade hiss med i morse. Vi åkte två våningar tillsammans och innan jag klev av sa hon att hon tyckte att mina skor var så söta, att hon hade sett dem förr och tänkt på det.

Mina skor är inte jag, men vad glad man blir när någon ger en komplimang så där spontant.

Jag har själv tänkt sådana saker flera gånger, men dragit mig för att säga något av rädsla för att bli uppfattad som en knäppgök. Nu ska jag sluta umgås med sådana tankar och försöka sprida lite glädje omkring mig istället!



Comments
Posted by: annabanan.blogg.se

Ja, det där har jag också tänkt på. Försöker säga saker när jag tänker dem. Senast var det en tjej på Max som hade jättefina tatueringar, så jag berättade att jag tyckte det. Hon verkade bli jätteglad. Då blir man ju jätteglad själv också =)

2009-02-11 @ 09:26:55
URL: http://annabanan.blogg.se/

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback