Vad var det som hände?

Lindex har verkligen ryckt upp sig tycker jag. Jag minns tonårens pinsamma turer på Lindex tillsammans med mamma, men nu har jag fått napp där varenda en av mina 3-4 senaste shoppingrundor. Fina, vippiga kjolar, mysiga koftor, färgglada handskar, roliga bijouterier och snygga scarves. Dags att omvärdera, alltså!

Samma sak med Ellos. det går ju att hitta riktigt mycket där numera. Kappahl är inte riktigt där än, men det är säkert bara en tidsfråga.

Zara däremot går det ju bara utför för. Jag var där tidigare i dag och vid första anblicken ser allting supersnyggt ut, men sätter man på sig det... passformen är konstig och plaggen är riktigt slarvigt sydda. Provrummen ska vi inte tala om! Jag undrar om de någonsin dammsuger där?

Man frågar sig vad som hände med klädkedjorna, hur, när och varför de egentligen förändrades. Men så slår tanken en. Kanske är det jag själv som förändrats?




Comments
Posted by: annabanan

Ja, jag har också märkt det där. Och då undrar man ju om man håller på att bli en tant. Hjälp =)

2009-02-26 @ 09:12:19
URL: http://annabanan.blogg.se/

Comment here

Name:
Remember me

E-mail address:


URL/blog:


Comment:


Trackback